Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

cursussen loi, nti, nha

  • Jose

    Hoi!

    Dit jaar wil ik een paar cursussen gaan volgen, is er iemand die ervaring heeft met cursussen van het nti, nha of loi? Alle info is welkom!!!

    Je kan me mailen op joseschrijver86@hotmail.com

    alvast bedankt!

    groetjes jose

  • Rianne

    Ik heb studies gevolgd bij de LOI en NHA. Deze zijn me goed bevallen. Je moet echter wel de discipline hebben om de lessen te maken, iemand anders doet het neit voor je.

  • B. van der Graaf

    Zou ik ook wel graag willen weten!

    Bv de cursus sepr is bij NHA een stuk goedkoper maar lijkt bij NTI wel uitgebreider (er worden meer lessen en studie uren aangegeven voor een zelfde periode)

    groeten Babs

  • deniz

    ik wil een schriftelijke opleiding doen bij LOI voor MWD heeft iemand daar ervaring mee of kan iemand mij daar iets over vertellen. graag reactie

    deniz

  • Elsbeth Snijders

    Ze hebben allemaal hun voor- en nadelen. En discipline is inderdaad een must. Maar goed: zonder dat kom je nergens.

    Ik zelf heb erg goede ervaringen met LOI. De praktijkdagen worden goed bezocht en zo kun je dus ook medestudenten ontmoeten, waarmee je contact kunt leggen en onderhouden. Ook het forum van LOI vind ik beter dan dat van NTI en NHA.

    http://www.hotforum.nl/forum/leren/