Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waarom commercieler?

  • Danny Peters

    Ik hoor steeds meer geluiden binnen bedrijven dat medewerkers commercieler moeten worden. Omzetten en winsten moeten omhoog in deze concurrerende markt, met als gevolg dat mensen producten en diensten door de strotten van de mensen/klanten duwen, of ze het nu willen of niet.

    Wat kun je doen om in een lerende organisatie een commercieler werk- en denkpatroon te verwezelijken? Hoe maak je mensen commercieler zonder dat de service uit het oog verliezen en klanten wegjagen door alleen maar op het scoren te letten?

    Met groet,

    Danny Peters

  • Ad de Beer

    Ik heb een boekje geschreven “klantgericht veranderen”. Lees dat maar even.

    Helaas denken veel bedrijven dat de omzet omhoog gaat als de medewerker commercieler gaan denken. Met name binnen de overheid heeft dat tot zeer ontevreden klanten en veel frustratie geleid.

    Meer omzet is alleen te bereiken door goede en eerlijke marketing, een klantgerichte attitude en eenvoudige en effectieve processen in de organisatie.

    Ad de Beer

  • Danny Peters

    We zijn het roerend met elkaar eens. Waar kan ik ‘dat boekje’ vinden?

    Met groet,

    Danny Peters

  • Ad de Beer

    In de boekhandel, bij BOL (link via onze website www.f-ektief.nl), bij Proxis.

    Ad de Beer