Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lerende organisatie-management development-employe

  • Raoul Van der Kloor

    Geachte lezer, ik volg part-time de studie International Hospitality Management aan de CHN. Ik heb een taak op te lossen. Er wordt een ideale situatie omschreven van de positie van een hotel, echter moet bijgeschaafd worden op:Lerende organisatie;Management development- en Employee development Program…

    Wat moet ik me hierbij voorstellen ?

    Alvast bedankt

  • Ad de Beer

    Boeken, boeken, boeken.

    Daar staat alles in.

    Les 1, leer informatie vergaren en lukt dat niet ga dan pas vragen. Anders zul je nooit een echte carriere gaan maken.

    Ad de Beer

  • Raoul

    Allereerst,

    Bedankt voor respons, zij het dan een andere als verwacht, maar ben vereerd door een respons van “U” te krijgen.( f-ektief.nl is een indrukwekkende site trouwens).

    Wat betreft carriere, dat zit wel snor, heb ook reeds een bedrijf, maar ik weet nog niet alles, zoals te zien is…

  • Ad de Beer

    Ik weet ook niet alles, maar ik heb geleerd dat je om te leren informatie moet gaan zoeken.

    Dec informatie die je wilt hebben is eenvoudig te vinden in boeken. Ik kan je het antwoord geven, waarschijnlijk niet op dit prikbord, daar is het te uitgebreid voor, maar ik advsieer je een boek te nemen, dan krijg je gratis en voor niks veel meer informatie waar je wat aan hebt en waar je jezelf mee ontwikkeld.

    Dat is overigens meteen een deel van het antwoord. Een lerende organisatie gaat op zoek naar antwoorden en nog meer naar nieuwe vragen.

    Ad de Beer

  • Danny Peters

    Ik heb een artikel geschreven over Human Capital Improvement ©, het gaat over het ontwikkelen van personeel is dynamische omgevingen. Het artikel is te vinden op www.dannypeters.com.

    In boeken is inderdaad veel te vinden, erover praten helpt ook. Wat ik altijd doe is me voorstellen hoe het zou zijn als ik in zo'n organisatie zou werken, wat zou dan voor mij ‘werken’ en wat niet?

    Succes met alles, ook met je bedrijf,

    Danny Peters

    info@dannypeters.com

    www.dannypeters.com