Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

netwerkorganisaties

  • Ellen

    Voor mijn stage zou ik graat wat informatie willen hebben over netwerkorganisaties, maar dat blijkt erg moeilijk te vinden. Is er misschien iemand die een internetpagina of een boek of iets dergelijks weet over hoe netwerkorganisaties in elkaar zitten enzo?

    Alvast bedankt!

    Ellen van Wijk,

    Katholieke Universiteit Nijmegen

  • Belinda/linda

    http://users.pandora.be/willem.roose/netwerk/korteinhoud2.htm

    Mischien is dit iets..?

    veel succes

  • Michel

    Ellen als je wat wilt weten over wel heel aparte netwerk organisatie zou je eens moeten kijken op http://members.lycos.nl/bbfo.

    Dit is een netwerk organisatie verborgen in een motorclub. Deze organisatie oogt wat vreemd maar geven informatie als je er simpelweg een mailtje naar toe stuurt.

    Er is onlangs nog een publicatie geweest over deze organisatie in het kwartaal blad “de zaak” en ze worden genoemd in de Elite data bank.

    De meeste leden van deze besloten organisatie bekleden een hoge functie in de industrie of het zijn mensen met een zelfstandig beroep maar ook een aantal nederlands celeberties maken hier deel van uit. Een van de reden waarom mensen hier lid van worden is omdat er door de leden nooit over elkaar in het openbaar wordt gesproken en men in elkaar in nagenoeg alle situaties onvoorwaardelijk steunt. Mijn vader is er lid van en hij noemt het altijd de andere “familie”.

    Succes.

    Michel.

    Ellen schreef:

    >

    > Voor mijn stage zou ik graat wat informatie willen hebben

    > over netwerkorganisaties, maar dat blijkt erg moeilijk te

    > vinden. Is er misschien iemand die een internetpagina of een

    > boek of iets dergelijks weet over hoe netwerkorganisaties in

    > elkaar zitten enzo?

    >

    > Alvast bedankt!

    >

    > Ellen van Wijk,

    > Katholieke Universiteit Nijmegen

  • Ad de Beer

    je doet er echt alles aan om mensen naar je site te trekken, eerst die stomme mail op het OR prikbord en nu hier weer.

    je geeft in ieder geval aan dat je niet weet wat een netwerkorganisatie is en we waren er al achter gekomen dat je niks van ondernemingsraden afweet.

    Kortom, ga maar eens naar je vrienden uit het bedrijfsleven in de motorcllub en vraag ze eens hoe een OR werkt en wat een netwerkorganisatie is.

    Dan kom je niet zo dom over op internet.

    Ad de Beer

    eigenaar en oprichter van diverse netwerkorganisatie en lid van diverse netwerk-clubs

  • ondernemer

    Die Ad kom je ook overal tegen. En hij heeft echt overal een reactie op. Bravo. Volgens mij loopt je eigen toko als een speer. Je hebt in elk geval alle tijd om op allerlei forumsites je commentaar te geven.

    LOL