Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

basisschool als lerende organisatie

  • Ester

    Voor een literatuurstudie ben ik op zoek naar boeken/ artikelen e.d. over \'de bassischool als lerende organisatie\'. Heeft iemand suggesties?

  • Jaco

    Hallo,

    Ik ben ook geïnteresseerd in dit onderwerp, maar dan ivm een sollicitatie als leerkracht. Houd me aanbevolen voor informatie

  • Henny Clermonts

    Hallo Esther,

    Er zijn inderdad al boeken op de markt over lerende scholen. Misschien veel leuker om te weten dat komende dinsdag 2 juli in het MECC in Maastricht een grootse conferentie wordt gehouden rondom dit thema. De schrijvers van het boek :Lerende scholen zullen aanwezig zijn en een aantal workshops verzorgen. Peter Senge,Tim Lucas, Art Kleiner en Mary Sheetz zijn de sprekers die dag.De conferentie richt zich volledig op mensen uit het onderwijs.

    Zelf ben ik nu bezig met de organisatie van deze dag en in het dagelijks leven ben ik schoolleider en vandaaruit bezig met ontwikkelingen in de richting van :lerende school.

    Groeten, Henny Clermonts