Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Onderzoek Lerende Organisatie

  • Christian Mensink

    Hallo,

    Als afstudeeropdracht op de universiteit moeten we een onderzoeksvraag formuleren deze beantwoorden. Omdat we ervoor voelen een bijdrage te leveren op het begrip Lerende Organisatie willen we graag een vanuit de praktijk voortkomende vraag beantwoorden. Hebben jullie een idee voor een dergelijke onderzoeksvraag?

    Vriendelijke groet,

    Christian Mensink

  • Danny Peters

    Hallo,

    Met welke methoden en technieken kun je binnen je organisatie een klimaat scheppen waarin de werknemers zelfsturend zijn, de continuiteit gewaarborgd blijft en de processen verbeterd worden.

    De technieken en methoden zorgen er mijns inziens voor dat een bedrijf (zelf)lerend wordt. Dus wat moet er gebeuren om dat klimaat tot stand te brengen.

    Succes met de opdracht.

    Danny Peters

    lerende-organisaties@dannypeters.com

  • pca van den hemel

    Hallo,

    Ik zie dat ook jullie als afstudeeropdracht Lerende Organisatie hebben gekozen.

    In januari a.s. start ik mijn afstudeerstage bij een groot chemisch bedrijf met als opdracht lerende organisatie. Hebben jullie mogelijk tips voor invulling, plan v aanpak, aanpak stage, stageverslag……

    Alvast dank.