Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

LO en Civiele Techniek / constructie

  • Robert Tannemaat

    T.b.v een dissertatie onderzoek van mijn huidige opleiding MSc Construction Management, ben ik informatie aan het vergaren inzake Lerende Organisatie binnen de constructie industrie (Bouwkunde / Civiele Techniek / GWW e.d.). Met name ben ik geinteresseerd in de implementatie van LO in de adviserende tak van deze industrie (dus in advies & ingenieursbrueau's).

    Is er iemand op de hoogte in hoeverre dit al eerder is toegepast (in Nederland, Europa of elders) en wat de bevindingen aldaar waren/zijn.

    Ook ben ik geinteresseerd in de ervaringen met projectgroepen / (-)teams in de constructie industrie.

  • Pieter Schrijnen

    Beste Robbert,

    met de werkgroep infratsructuur en omgeving heb ik een verkenning gedaan naar de mogelijkheden om de inzichten uit de wereld van de lerende organistaie toe te passen op de wereld van het verkeer en vervoer en de infrastructuurplanning. daar is o.a. een PAO cursus uit voortgekomen. ik stuur je graag de rapportage over dit werkproces op.

    groet

    Pieter Schrijnen