Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leren leren in leerteams

  • Martin Otter

    Over lerende organisaties en action learning is veel geschreven, maar over leren leren in leerteams kan ik niet veel vinden. Zijn er mensen die ervaring op dit gebiedd hebben en mij kunnen helpen?

  • Martha van Biene

    Dag Martin,

    ik heb redelijk veel ervaring in het werken met leerteams ( ontwerptechnisch en uitvoerende coaching van de teams). Ik heb deze ervaring opgedaan in een dienstverlenende organisaties op het niveau van medewerkers en managment en combinatie van die twee, zo ook dwars door alle hiearchie heen. Het is een favoriete denk- en werkwijze geworden. Wat mij betreft doet de branche er niet zoveel toe, lijkt mij. Het gaat wellicht meer om welke principes hanteer je, hoe verbind je teams aan ‘leren leren’ en draagt het geheel bij aan kennisproductiviteit en persoonlijke competentie ontwikkeling (ik vat hierbij competentieontwikkeling op als leervermogen ontwikkelen).

    Als je meer wilt weten, dan kun je mij gerust een keer bellen voor een uitwisseling op het thema.

    Mijn tel. nr. is 0485 442433.

    Organisatie Leerpraktijk,

    Martha van Biene MLD.

    Martin Otter schreef:

    >

    > Over lerende organisaties en action learning is veel

    > geschreven, maar over leren leren in leerteams kan ik niet veel

    > vinden. Zijn er mensen die ervaring op dit gebiedd hebben en

    > mij kunnen helpen?